> klanten

 

Klanten van


1 Step 2 Make


Hieronder leest u over enkele projecten die 1 Step 2 Make uitvoerde.

Jason, 20 jaar

Met kenmerken binnen het autistisch spectrum

Manon: 'Toen ik bij Jason begon viel me op dat hij behoefte heeft aan veel structuur maar ook regelmatig zijn spullen kwijt is, dat is een kenmerk binnen het autistisch spectrum, vaste plekken zijn voor deze mensen heel belangrijk. De chaos hebben wij dan ook zodanig geordend dat zijn spullen op de oude plaatsen terug te vinden zijn.'

Jason: ‘Ik vind het handig dat ik een lijstje heb gehad hoe ik alles kan opruimen in mijn kamer, dan is het niet zo’n troep! Ook is mijn eigen nieuwe groene wasmand heel goed, maar wel snel vol.’

Patrick, 43 jaar

Beroep aannemer (van opa op vader en vader op zoon), best chaotisch

Manon: 'Bij Patrick, die heel veel opdrachten buiten de deur heeft en eigenlijk geen tijd en inzicht voor zijn administratie, lag het bureau helemaal vol met papier, op de grond stapels tijdschriften en de open kasten puilden uit. Zaak om veel weg te gooien, en dat deden we in een aantal sessies. Er is weer ruimte in de kasten!'

Patrick: ‘We verwijderden oude bescheiden uit de bestaande documentatie en dankzij het plan van aanpak vinden we nu snel alles terug, hetgeen onze bedrijfsvoering ten goede komt. 1 Step 2 Make heeft ons 3 stappen vooruit gezet!’

Ethel, 59 jaar

Wil gewoon een goed georganiseerd feest voor haar 60ste

Manon: 'Een groot feest organiseren is niet de hoofdactiviteit van 1 Step 2 Make, maar voor een goede goed georganiseerde vriendin kijk je door de vingers en heb je een hard job! Een hele andere uitdaging, daarom zei ik: ‘Ja!’

‘Zonder jou had ik veel minder feest gehad, was ik alleen maar druk geweest met regelen! Het begeleiden van de horeca, de bands, de fotografie, alles liep op rolletjes. Het was een geweldige avond!’

Jeremy, 34 jaar

Startende ondernemer, te druk om zijn verhuizing te regelen

Manon: 'Een goed georganiseerd huishouden bij deze single, maar hij heeft weinig tijd en minder inzicht hoe een verhuizing aan te pakken. Aan de hand van een uitgebreide lijst, tijdsplanning en werkplan gingen wij tijdens een aantal sessies over tot de uitvoering, we hebben toch nog veel weggegooid. De verhuizing verliep uiteindelijk veel vlotter dan verwacht en de spullen stonden snel op de goede plaats in het nieuwe huis.'

Jeremy: 'Het regelen van een verhuizing kost gewoon veel tijd, als startende ondernemer heb je wel andere dingen aan het hoofd, dus deze ondersteuning was zeer welkom en waardevol.'